Darmowe wyzwanie dla nauczycieli języka angielskiego uczących dzieci w wieku przedszkolnym
Spring Challenge
czyli jak stworzyć własne, oryginale lekcje angielskiego dla przedszkolaków?
Jakim typem nauczyciela jesteś?
możesz wskazać kilka odpowiedzi 🙂
takim, który potrzebuje inspiracji, aby złapać wiatr w żagle;
takim, który jeszcze ma małe doświadczenie w pracy z dziećmi;
takim, który nie jest za bardzo kreatywny;
takim, który chciałabym/chciałbym być przygotowana/y wcześniej jednak zawsze przygotowuję się na ostatnią chwilę;
takim, który przygotowuję się w ostatniej chwili – to daje mi adrenalinę;
takim, który lubi mieć przygotowane materiały na zajęcia wcześniej.
Bez względu na to, którą odpowiedź zaznaczyłaś/łeś, proponuję Ci Spring Challenge!
Co to takiego?
Jest to darmowe wyzwanie kierowane do nauczycieli pracujących z najmłodszymi, którzy to chcą urozmaicić i wzbogacić swój warsztat pracy. Odbędzie się ono od 13.02. do 17.02. Przez 5 dni będziesz dostawać ode mnie maile, w których znajdować się będą krótkie nagrania poświęcone wyselekcjonowanym przeze mnie zagadnieniom. Pomogą Ci one w stworzeniu unikalnych i angażujących lekcji wiosennych.
Dowiesz się, m.in.:
→ jakie zagadnienia sprawdzą się podczas wiosennych zajęć; → jak powinna wyglądać lekcja angielskiego w przedszkolu; → jakie rymowanki sprawdzą się podczas spotkania z najmłodszymi; → na jakie piosenki warto zwrócić uwagę; → jakie zabawy zespołowe zaangażują maluchy; → jak powinna wyglądać struktura lekcji; → jak zachować dynamikę zajęć.
Jeśli weźmiesz udział w wyzwaniu, Twoje lekcje nabiorą nowego blasku!
Jak można wziąć udział w wyzwaniu?
Zapisz się w poniższym formularzu ⇓, aby dostawać ode mnie nagrania oraz pomysły.